To put a bit of sunshine in your life



Ieri am stat toata ziua in pat, cu un ceai fierbinte langa mine si cu noptiera plina de pastile.
Slavit fie internetul, care ne permite sa traim si sa fim conectati cu toti si toate, chiar si in momentele in care suntem legati de pat (pacat ca doar la figurat:))).

Am petrecut intreaga dimineata cautand filme si uitandu.ma la trailere.O activitate care de obicei ajungea sa ma plictiseasca, astazi a fost salvarea mea.
Am descoperit ca in lunile urmatoare o multime de filme non-americane vor invada marile ecrane, fortand publicul din mall.uri sa admire calitatea povestilor si nu cantitatea efectelor speciale.
Filme precum : Tokyo Sonata, The Song of Sparrows, 12 sau The Class ,te vor face sa simti ca traiesti.Traiesti in lumea adevarata nu in puful hollywoodian.

Totusi, exista speranta si pentru America.The Great Buck Howard sau Last Chance Harvey aduc in prim-plan adevarata fata a unei natiuni cladite pe teancuri mari de bani....ce acum, fie vorba intre noi si intre analistii financiari, nu prea mai exista.

Si pentru ca tot am vorbit despre filmul Last Chance Harvey, cu Dustin Hoffman si Emma Thompson, va invit sa ascultati melodia ce serveste drept coloana sonora pentru trailer: The Shining by Badly Drawn boy

Enjoy...si ne vedem la cinema



Responses

0 Respones to "To put a bit of sunshine in your life"

Awesome posts

Blog Archive

Return to top of page Copyright © 2011 | Platinum Theme Converted into Blogger Template by Hack Tutors