Cum a fost la Patinoarul Drumul Taberei



Ieri seara s.a strans gaşca si am mers la Patinoarul Drumul Taberei.
Cei care nu aveau deja patine (eu eram dotata de anul trecut), au inchiriat cu 10 lei.
Intrarea a fost tot atat si daca doreai sa iti ascuti patinele mai trebuia sa scoti din buzunar inca 10.
Ne.am distrat de minune!


Gheata a fost bunicica, iar vinul fiert (4 lei) destul de aromat.Se putea ceva mai bine la capitolul mancare (5 lei sandwich cu o felie de sunca si una de cascaval) dar, poate data viitoare, venim cu pachetele de acasa :)).

Am tras si o cazatura: pentru ca Silviu nu se descurca, il tineam de mana.Iar atunci cand a cazut, m.a luat si pe mine dupa el.Acum imi tratez genunchiul vanat si ma gandesc ca a meritat din plin.

La final, am facut ceva poze si am primit si invitatii gratuite(Daca iti faci cont aici si completezi chestionarul, poti sa iti ridici si tu invitatia!).

Experienta o sa o repetam cu siguranta (mai putin cazatura), iar atunci, sigur va anunt si pe voi!


Responses

0 Respones to "Cum a fost la Patinoarul Drumul Taberei"

Awesome posts

Blog Archive

Return to top of page Copyright © 2011 | Platinum Theme Converted into Blogger Template by Hack Tutors