Dating Season



Ieri a plouat cu galeata, dar spre seara cerul devenise senin.Si ca dupa fiecare zi mohorata, terasele te imbie sa alegi sa iti petreci seara alaturi de prieteni sau random strangers.
Eu am ales prima varinata si am iesit cu fetele la o bere pe Motoare.(sus pe TNB)

Si am ajuns la concluzia ca a inceput iar sezonul de agatat.
Oricare ar fi metoda, replica care se vrea datatoare pe spate sau zambetul pe sub breton stil emo, atat fetele cat si masculii feroce au iesit la panda.
Poate trebuie sa ii aseman cu ciupercile halucinogene dupa ploaie.Pentru ca majoritatea chiar traiesc sub influenta unor halucinatii majore.
Si ceva ma face sa cred ca si prietenii exemplarelor mai sus mentionate au legatura cu delirul.

Trebuie sa recunosc ca uneori aparentele pot insela.Iti poti schimba parerea in bine sau in rau, in functie de modul in care seara decurge.

Eu cred k o sa mai fiu ceva vreme pe piata, cel putin pana cand barbatii si readuc aminte ce inseamna sa scoata o fata la un date .(la o intalnire/cina romantica/loc de schimbat doua vorbe in liniste/locatie care cu siguranta va demostra fie bunul gust fie simplitatea caracterului)

Pana data viitoare va urez succes la vanatoare!


Responses

4 Respones to "Dating Season"

Anonim spunea...

You got that right! Haunting season.. :>


23 mai 2010 la 11:02
Sophiestricata spunea...

Poate când eram maimuţe ăsta era sezonul de împerechere. :P


23 mai 2010 la 17:26
Unknown spunea...

Mdea..un post demn de articol pe siturile de dame (vezi ele.ro..kudika..) Nu prea mai ai inspiratie Cerize, nu? K altfel nu-mi imaginez ce te-a apucat.. :P


24 mai 2010 la 21:07

Awesome posts

Blog Archive

Return to top of page Copyright © 2011 | Platinum Theme Converted into Blogger Template by Hack Tutors