CUT now and PASTE later



Nu e prima data cand imi doresc sa existe aparatul din "Eternal Sunshine of the Spotless Mind" .
Sunt atatea amintiri care merita sa fie sterse, pentru ca a le pastra inseamna sa imi provoc singura durere.Poate intr.o viata anterioara am gresit atat de mult, incat karma mea este pur si simplu rea.

Viata este un ciclu de intalniri, de sanse, de dezamagiri si bucurii.Viata nu ne lasa niciodata sa uitam cat de greu ne.a fost sa ajungem unde suntem.Viata are propriul ei sistem
de aparare impotriva plictiselii.Totusi, probabil viata mea este traita gresit.Pentru ca descopar prea tarziu ca m.am intors iar la prima patratica a jocului, trecand iar si iar prin acelasi relatii sau pseudo.relatii.

  Vreau sa se aprinda deasupra mea o stea norocoasa.Sa ma indrume catre iesirea din acest cerc al distrugerii.Sa imi arate calea catre o soarta mai buna.Catre un suflet care sa nu mai doara.Calea catre o lume in care obsesia nu exista.O lume mai buna.


Am sa dau cut acum. Am sa sterg cu buretele.Am sa uit acum amintirile frumoase, trairile puternice.Acele sentimente de care pana acum ma agatam cu atata dor. Am sa le dau paste mai tarziu, cand nu o sa mai aiba efectul nefast.Cand o sa devina doar simple amintiri comice sau romantice.Stiu ca pot....doar am trecut deja prin ceva identic.Si pe cat de mare e asemanarea, pe atat de ciudat mi se pare ca pana acum nu am vrut sa o vad...

Azi ascult iar Obsession si How to save a life.
Maine imi trebuie o noua melodie.Ceva fresh!Ceva energic!Ceva pentru o noua cautare a sufletului meu pereche.
Idei?


Responses

2 Respones to "CUT now and PASTE later"

Ana spunea...

http://www.youtube.com/watch?v=QGJuMBdaqIw&feature=share


2 noiembrie 2010 la 15:36
my stupid blog and me spunea...

Ce as vrea eu sa uit... Am citit blog-ul tau si si am dat si subscribe din greseala. Mi-am adus aminte de articolul asta azi la munca si ma gandeam .. Ce as vrea sa uit eu cel mai mult si cel mai mult din viata.. As vrea sa uit toate filmele si desenele copilariei, ca acum, de craciun sa pot vedea singur acasa 1 si 2 si toate filme care erau difuzate mereu in perioada sarbatorilor :D to feel the christmas spirit.. nu ca acum.. cover-uri dupa cover-uri dupa colinde.. si filme cu aceeasi tema dar cu buget redus si cu actori umpic mai prosti :| asta vreau.. Cel putin acum, de Craciun :D ... numai bine ;)


23 noiembrie 2010 la 19:09

Awesome posts

Blog Archive

Return to top of page Copyright © 2011 | Platinum Theme Converted into Blogger Template by Hack Tutors