Marketing feminin vs Marketing masculin



Iata cum se poate exemplifica marketingul, pe intelesul tuturor si intr-o varianta foarte amuzanta:

I. MARKETING FEMININ:

1) Esti la o petrecere si vezi un tip super. Te duci la el si ii spui: ‘Sunt foarte buna la pat’.
Asta e Marketing Direct.
2) Esti la o petrecere cu niste prieteni si vezi un tip super. Unul din prietenii tai se duce si ii spune: ‘Tipa aceea e foarte buna la pat.’
Asta e Publicitate.
3) Esti la o petrecere si vezi un tip super. Ii ceri numarul de telefon
. Dupa o zi il suni si ii spui: ‘Sunt buna la pat’.
Asta e Telemarketing.
4) Esti la o petrecere si vezi un tip super. Il recunosti. Te duci la el si ii improspatezi memoria: ‘Iti aduci aminte ce buna sunt la pat
?’
Asta e Customer Relationship Management.
5) Esti la o petrecere si vezi un tip super. Te ridici, iti aranjezi rochia, te duci la el, si il inviti sa bea ceva. Ii spui cat de bine miroase, ii lauzi costumul, ii oferi o tigara si ii spui: ‘Sunt foarte buna la pat.’
Asta e Relatii cu Publicul.
6) Esti la o petrecere si vezi un tip super. Te apropii si ii spui: ‘Sunt foarte buna la pat’ si-i mai arati si un san.
Asta e Merchandising.
7) Esti la o petrecere si vezi un tip super. El vine la tine si iti spune: ‘Am auzit ca esti foarte buna la pat.’
Asta e Brandul – puterea marcii.


MARKETING MASCULIN:
1) Esti la o petrecere si vezi o tipa super. Te duci la ea si ii spui: ‘Sunt foarte bun la pat si rezist toata noapte fara oprire’.
Asta e Publicitate Falsa si se pedepseste conform legii. :D


[Read More...]


Awesome posts

Blog Archive

Return to top of page Copyright © 2011 | Platinum Theme Converted into Blogger Template by Hack Tutors