99 adevaruri despre mine



Azi m.am gandit sa preiau leapsa de la Roxana si sa vad pentru prima data scrise 99 adevaruri despre mine.So here it goes:

1. Numele meu complet este Zăgrean A.V. Florina Ceriza

2. Ceriza nu e o porecla, cu au crezut unii
3. Locuiesc in Bucuresti
4. Dar m.am nascut in Buzau pentru ca am fost prea grabita si nu am mai vrut sa astept trenul
5. Sunt intre Gemeni si Taur...mai multe sanse ca horoscopul din ziar sa mi se potriveasca
6. Ochii mei sunt gri,adica uneori albastri, uneori verzi
7. Intr.o viata anterioara am fost cu siguranta evreica cu parul roscat-portocaliu
8. Acum trebuie sa il vopsesc
9. Am 20 de ani
10. Caut vampir care sa opreasca timpul pentru mine la varsta asta
11. Am cantat intr.un cor
12. Am fost data afara din cor pentru ca mi s.a schimbat vocea
13. Am facut inot de trei ori pe saptamana, ani la rand
14. M.am schimbat mult datorita inotului...si fizic si psihic
15. Personalitatea mea se schimba in functie de muzica
16. Recunosc ca sunt o persoana cu mai multe fete...oricum pana in 10
17. Am ajuns sa am cam multe personalitati, dar daca ele se inteleg, viata merge perfect
18. Stiu sa dau in carti si sa citesc in palma
19. Visez cu ochii deschisi in fiecare zi
20. Imi opresc macar ½ h pe zi pentru a privi cerul
21. Constelatia mea preferata este Orion
22. Cand eram mica voiam sa ma fac egiptolog
23. Am scris peste 20 de nuvele si am inceput un roman....3 le.am si terminat
24. Niciuna nu are un final fericit > :)
25. Sper sa reusesc sa le public antum
26. Imi plac la nebunie filmele si cartile
27. Sunt fana a anime.urilor si savurez oricand o manga buna
28. Vreau sa imi fac costum de cosplay :
Seras Victoria

29. Cand sunt trista ma retrag in lumea mea
30. Acolo e cald si bine
31. Prea des imi ascult vocea interioara (nu intodeauna lumea intelege)
32. Mi s.a spus ca sunt o persoana cerebrala
33. Am ajuns sa am cateva colectii: una de ursuleti si alta de căni (incepute de prietenii mei si respectiv mama)
34. Colectia mea personala este de bilute-de.alea care sar
35. Din cand in cand le scot din borcan si incerc sa imi aduc aminte de unde le.am cumparat pe fiecare
36. Vreau sa iau lectii de dictie
37. Vreau sa ma mut de acasa , singura
38. Vreau sa ma dau cu placa si sa sar cu parasuta
39. Vreau sa salvez lumea
40. Vreau sa fiu sanatoasa
41. Stiu ca nu pot face nimic din punctele 38,39,40....dar pot visa, nu?
42. Imi place sa ma imbrac in negru
43. In fiecare luna imi cumpar cate ceva pentru mine si un cadou pentru un prieten
44. Imi place sa fac mici cadouri fara un motiv anume
45. Stau foarte prost cu memoria
46. ahhhh......Ce faceam acum?
47. Am vrut sa invat sa cant la un instrument muzical...nu am prea reusit
48. Imi plac la nebunie dulciurile si branzeturile
49. Incerc sa nu mai mananc junk-food
50. M.am lasat de 3 ani de consumul de carne de vita si porc
51. Ascut aproape toate genurile de muzica...poti sa ghicesti ce face exceptie ?
52. Nu imi plac telenovelele
53. Dar imi plac la nebunie lalelele.
59. Inca imi este frica de ceea ce se ascunde in intuneric
60. In fiecare noapte ascult acelasi CD cu Scorpions
61. ...asta de acu’ 4 ani
62. Imi place sa dorm la Teo
63. Nu imi place sa spal vase
64. Dar o fac atunci cand trebuie sa imi calmez nervii
65. Ma enervez repede, dar imi trece tot asa
66. Nu am reusit sa am o relatie mai lunga de 4 luni
67. Cred ca e si vina mea
68. Nu mai caut tipul perfect de ceva vreme
69. >:)
70. Nu am o tipologie anume
71. Ar fi perfect : inteligent, cu umor, inalt, roscat si evreu
72. Punctele 68 si 70 sunt contrazise de 71
73. Punctele 54,55,56,57,58 au disparut prin magie:))
74. I have super powers
75. And sarcasm is just one more free service that I offer
76. Sunt ambidextra, dar favorizez mâna dreapta
77. Nu m.am mai uitat le T.V. de 4 ani
78. Nu am pierdut nimic, nu ?
79. Nu imi place sa merg la « shopping »
80. Vreau sa imi petrec o vara intreaga plimbandu.ma prin Romania
81. Sper ca in Vama Veche sa mai ne primeasca cu corturile
82. Nu mai ratez in viata mea Festivalul Medieval de la Sighisoara
83. Mi.am zugravit singura camera
84. Dorm pe saltea medicinala
85. Incerc sa imi fac gimnastica in fiecare zi
86. Mi.am facut blog in speranta ca voi publica nuvelele alea:))...Thus: Cerise Delacorix (pesronaj de.al meu)
87. Nu regret ca am ramas in Bucuresti la facultate
88. Am castigat ceva extrem de valoros: prietenie
89. Am aflat ca sunt genul de persoana care se gandeste mult la bunastarea celorlalti
90. Sunt alaturi de tine, daca ai nevoie de mine
91. Nu imi pot pune gandurile in ordine
92. Se vede ca sunt imprastiata, nu?
93. Era sa intru cu capul in cativa stalpi de pe strada
94. Pe Magheru chiar am intrat:))
95. Ma cam blochez prin lifturi.
96. Nu stiu daca exista 99 de adevaruri despre mine
97. Cred ca imi era mai usor sa scriu 99 de minciuni
98. Sunt sadica (asta asa...de final)
99. Am ales sa imi traiesc viata deschis, fara ingradiri, sa spun ceea ce conteaza, sa iubesc si sa imbratisez planeta, iar daca Puterea Suprema accepta....sa vad viata prin ochi nemuritori.

Sper ca nu am plictisit pe nimeni...si daca totusi am facut.o, asta e:P
Dau mai departe leapsa catre:Teo, Adina , Marmelada , Alexandru.Si poate se baga si Dumi in jocul nostru :D


Responses

6 Respones to "99 adevaruri despre mine"

Anonim spunea...

100.Sunt foarte originala
101.Am o coditza foarte simpatica care ma face speciala ...
102.Sunt o foarte buna prietena,stiu sa ascult si sa ii ajut pe ceilalti
103.Am multi multi prieteni care ma iubesc

Si as mai putea scrie ..dar u stii k te iubesc si asta spune multe lucruri ...

Pupici ... sper sa apuc sa scriu si eu zilele astea ... k mi-ati facut-o cu leapsa asta :))

Pupiiii :*:*:*


26 martie 2009 la 12:24
Anonim spunea...

ai trisat la mai multe puncte decat am trisat eu :-) :-))


26 martie 2009 la 18:38
Anonim spunea...

o seara nu prea buna(sunt imbratisata de o gripa ce se tine scai de mine de o saptama, m-a lasat fara voce)...hmmm...ce sa fac...nimic nu am chef de nimic...just scroll messenger list...link intersat la florina...
pupici ma bucur tare ca scrii si ca iti sustii ideile...foarte frumos...mmm...nu prea am cuvinte dar asta e de bine;)...multi pupici...I'm watching you...am recunoscut cam 50 din lucrurile despre tine...foarte adevarat ce spui...nu inseamna ca celelalte nu sunt adevarate doar ca nu am avut privilegiul de a le descoperii...:*:*:*:*:*:*:*:*...multi pupici in numar mare...YOU ROCK GIRL...


26 martie 2009 la 21:07
Anonim spunea...

Sa vedem cine imi da si mie leapsa. Fara leapsa nu pot sa ma apuc de treaba.


26 martie 2009 la 21:48
justDan spunea...

104. Esti cu adevarat o buna prietena
105. Stii sa ii incurajezi si sa ii inveselesti pe ceilalti
106. Esti pretuita de catre prieteni (cel putin de catre unii)

and the list is a lot longer;)):*


27 martie 2009 la 00:10
copilul marii spunea...

107. scrii foarte tare(ti-am citit juma din post-uri)
108. ai simtu umorului...(ti-am zis ca ti-am citit juma din post-uri deja?!)
109. pun pariu ca nu stii ce nebuna te comenteaza, dar nu conteaza;) eu te tin minte de la karoke;):*


23 august 2009 la 09:58

Awesome posts

Blog Archive

Return to top of page Copyright © 2011 | Platinum Theme Converted into Blogger Template by Hack Tutors