Ce a fost si ce o sa fie!





Politehnica e in floare.Zau, ca iti vine sa treci mai des pe la facultate... :))

Trecand peste glume, stiu stiu, toata saptamana am fost cam ocupata si tot ce am reusit sa postez au fost articolele preluate de la Stirile Pro tv.Dar poate ca oricum ei au facut o treaba mai buna decat as fi facut eu.
Sa nu uitam micul interviu, care drept sa spun, era muuuult mai lung, dar intodeauna am impresia ca duc lipsa de spatiu.

M.am intalnit cu Zardoz si am stat la o barfa si o bere (cine spune ca barbatii barfesc mai putin ca femeile??).Am incercat sa aflu daca alegerile facute de noi ii afecteaza pe ceilalti si in ce masura....inca mai caut raspunsul.

A fost si ziua lu' Panda, a fost si petrecere cu mult karaoke: Pavel cu Wanderwall si Theo cu Phantom of the Opera, plus Vama Veche si I'm yours cantate in grup.Eu am avut grija sa stau destul de departe de microfon:P

Urmeaza weekend.ul si vine cu Floriile.Nu am hotarat cum o sa inghesui inotul, iesitul cu rolele, o iesire la padure si o masa in familie in doua zile, dar promit sa le fac pe toate, ca doar sunt EU!


Responses

0 Respones to "Ce a fost si ce o sa fie!"

Awesome posts

Blog Archive

Return to top of page Copyright © 2011 | Platinum Theme Converted into Blogger Template by Hack Tutors