I lost you...




In viata asta pe tine te iubesc cel mai mult.Dar,te pierd in fiecare zi.Te pied in magazine si printre reduceri.Te pierd la colt de strada sau in statia de metrou.Te pierd atunci cand cineva trece pe langa noi si arunca o tigara pe jos.
Prima data te.am pierdut cand eram mici.Iti aduci aminte?Era sigur in timpul unui scandal.Spuneai ca vrei sa se termine, sa nu te mai doara, sa nu mai simti.Atunci m.am trezit si tu ai adormit.A fost prima din multele dati in care te.am salvat.
Cand am aflat ca nu mai plecam la Cluj, te.am pierdut pentru un an intreg.Adevarul este ca a fost extraordinar sa fiu singura.A fost prima data cand cineva mi.a ghicit numele adevarat si a zis:
"Nu poti purta un nume simplu.Tu esti cu adevarat speciala!..."
Ne.am regasit cand a trebuit sa ne mutam.Stiu ca nu ti.a placut dar, a trebuit sa te trezesc pentru a lua o hotarare.De atunci suntem iar amandoua.Una langa alta, umar la umar.La bine si la rau.
Totusi, ce ne vom face cand ceilalti isi vor da seama?
Cum va reactiona lumea cand va afla?
Daca nu vei mai avea nevoie de mine?
Daca el va alege doar una?
Te.am pierdut acum ceva vreme.Iar acum, cand suntem iar impreuna, trebuie sa ma gandesc bine: exista loc pentru amandoua?
Sau de aceasta data...poate...eu voi fi cea care se va pierde...


Responses

1 Respones to "I lost you..."

tykryt spunea...

foarte tare
astept continuarea :)


20 august 2009 la 10:37

Awesome posts

Blog Archive

Return to top of page Copyright © 2011 | Platinum Theme Converted into Blogger Template by Hack Tutors