How can we change the world?



Cum poti sa schimbi azi lumea?
Printr.un simplu gest, printr.o singura privire, un zambet, un cantec, un sarut sau o incurajare.

Ajuta pe cineva chiar azi.
Probabil te gandesti ca tu, din Romania, nu ai cum sa salvezi muritorii de foame din cine stie ce tara indepartata.Dar nici nu trebuie.Nu inca.
Trebuie sa incepem de undeva.De ce sa nu incepem chiar cu tara noastra?

Exista sate fara scoala, exista saracie si foamete si aici.Chiar in Bucuresti exista orfelinate pline. Exista batrani care cersesc pe strada.
Lumea in care traim este frumoasa si pentru tine azi a fost o zi perfecta.Hai sa ajutam, sa le facem si celorlalti o zi mai buna.

Spui ca nu ai timp?Esti prea ocupat?Atunci, data viitoare cand te vei duce la cumparaturi, cumpara produse autohtone.Ajuta economia.In felul acesta exista locuri de munca.Exista salarii.Se reduce somajul.

E atat de simplu si usor sa ajutam.Trebuie doar sa ne dorim asta.

Tu vrei sa ajuti?Ai o idee buna?

Hai sa ajutam impreuna!


Responses

10 Respones to "How can we change the world?"

Anonim spunea...

Ce iti veni mai cu salvarea lumii? Inteleg un post pe tema asta, hai fie si doua , dar trei , cmon deja e prea mult. Lumea nu merita atata bataie de cap , mai ales tarisoara noastra. Si de ce sa cumpar un produs autohton de proasta calitate cand pot cumpara ceva din alta tara mult mai bun? Ca sa ajut economia? Ha , ce gluma buna. Maine poimaine o sa ne indemni sa ne vindem si masinile si sa cumparam Logan, nu?


30 septembrie 2009 la 14:42
Cerise spunea...

DA!
Exact asta voi face.
Probabil tu anonimule, stai intr.un scaun pufos si caldutz, ai un job si nici nu ai vazut un abonament RATB.

E atat de gresit sa vreau mai mult de la tara in care traiesc?E gresit sa imi spun parerea?E gresit sa ma gandesc ca pot ajuta?

Multumesc, anonimule, ca imi citesti blogul.

Iar data viitoare, cand vei pompa benzina extrem de scumpa in masina ta , evident straina, sa te gandesti ca era mai bine sa mergi cu bicicleta!
Sau nici de mediu nu iti pasa?


1 octombrie 2009 la 14:21
Anonim spunea...

Scuze dar nu inteleg ce legatura are asta: "Probabil tu anonimule, stai intr.un scaun pufos si caldutz, ai un job si nici nu ai vazut un abonament RATB." . Sincer sa zic am vazut cum arata un abonament ratb dar ce este atat de gresit sa vreau sa stau linistit si relaxat in masina mea fata de inghesuit si stresat in mijloacele de transport in comun.
P.S. Masina mea consuma putin si ocazional mai merg cu bicicleta (nu la munca, ci de placere).
Si pot sa zic ca mi-ar pasa de mediu doar daca as fi in o pozitie care mi-ar permite sa schimb ceva. Acum nu are de ce sa imi pese ... sper ca intelegi ce vreau sa spun.


1 octombrie 2009 la 16:16
Anonim spunea...

in situatia de a avea posibilitatea sa schimbe ceva ...la ora actuala...in Romania...cred ca e numai Dumnezeu ( si nu sint o bigota, crede-ma ) daca vb de mediu ar mai fi ceva de schimbat zilnic, dupa cum zice si domnisoara pe acest blog, dar nu cu oameni ca tine care din start iti arati tepii cind cineva are alta parere decit a ta ( esti misogin???)


1 octombrie 2009 la 18:08
Anonim spunea...

comentariul meu il viza pe "anonim "nr.1...nu am timp de polemici acum, tocmai merg sa schimb lumea pt 3 zile ...mai vb!


1 octombrie 2009 la 18:21
teea spunea...

sunt "fanul"nr 1 al primului anonim:))(sa se tina cont de ghilimelele de rigoare:)))..daca consideri ca nu ai ce schimba in tara noastra si apreciezi mai mult alte tari atunci de ce nu te muti odata?nu te tine nimeni legat in Romania.:P


1 octombrie 2009 la 18:37
Anonim spunea...

Sunt anonimul nr 1. As dori sa stiu daca sunteti asa de moralisti voi ce actiuni intreprindeti pentru a schimba lumea din tara asta.(exact ceea ce faceti , nu ceea ce este de facut).
Ptr anonimul nr 2: Nu mi-am aratat tepii doar am spus ca eu nu sunt de acceasi parere si cred ca nu se pot schimba lucrurile (oamenii) asa de usor .
Dupa parerea mea lumea se poate schimba doar printr-un miracol, vb desigur de o schimbare majora.
Ptr teea: De ce trebuie neaparat sa schimb ceva in tara asta? Nu pot doar sa imi traiesc viata si sa fiu fericit? Trebuie neaparat sa plec din tara unde am crescut , unde este familia mea, unde sunt prietenii mei doar pentru ca nu vreau sa schimb tara, sa schimb oamenii?


2 octombrie 2009 la 13:46
Anonim spunea...

Si sa nu uit... de unde pana unde misogin??? Nu cred ca am facut vreo afirmatie care sa releve acest lucru.


2 octombrie 2009 la 13:49
Cerise spunea...

hai sa nu dea in cearta, e o discutie ce trebuie purtata normal.

(BTW: mi.a placut faza cu anonimu' 1 si anonimu' 2)


2 octombrie 2009 la 21:02
Cerise spunea...

Dan are dreptate.Acesta e viitorul ce ne asteapta daca nu luam acum atitudine!
http://insidejustdan.com/2009/10/scrisoare-din-2070/


4 octombrie 2009 la 17:04

Awesome posts

Blog Archive

Return to top of page Copyright © 2011 | Platinum Theme Converted into Blogger Template by Hack Tutors