Taxi - De fapt



Azi aveam chef de Taxi.Asa ca mi.am scos cd.urile si casetele (ce vrei, sunt fana de muuulta vreme) si am ascultat toata ziua baladele si satirele lui Dan Teodorescu.
Uitasem de aceste doua scurte cantecele de pe albumul "C".
So Enjoy!




Versuri:

O pasare trece pe langa mine
Aproape ca m-atinge,
De fapt
Imi spune sa nu uit sa fiu fericit cateodata.
Intalnesc oameni cu capul plecat,
De fapt
Imi aduc minte ce-am visat
Sa ajung o data.


Soarele rasare iar
Si tace ca de obicei.
De fapt
Imi spune Traieste asa cum vrei
Lacrimile au lasat urme pe fata ta demult,
De fapt
Mi-au aratat unde sa te mangai mai mult.
De fapt
Mi-au aratat unde sa te mangai mai mult.

Ploua cerul intreg, din cand in cand
De fapt
Imi dau seama ca nu mai vreau sa plangi
Nici macar in gand.

Soarele rasare iar
Si tace ca de obicei.
De fapt
Imi spune Traieste asa cum vrei
Lacrimile au lasat urme pe fata ta demult,
De fapt
Mi-au aratat unde sa te mangai mai mult.
De fapt
Mi-au aratat unde sa te mangai mai mult.


Responses

0 Respones to "Taxi - De fapt"

Awesome posts

Blog Archive

Return to top of page Copyright © 2011 | Platinum Theme Converted into Blogger Template by Hack Tutors