Oél ngáti kámeie [I See you]




Kaltxì.[Hello]

Daca iti plac efectele speciale, jocurile video si povestile cu Pocahontas, atunci filmul Avatar merita !

Nu am sa vorbesc despre actiunea filmului (pentru ca probabil ai citit deja peste 50 de review.uri) si nici despre cati bani a facut filmul (pentru ca asta auzi pe PROtv de fiecare data cand nu au stiri adevarate).Nu am sa vorbesc despre imaginatia bogata a lui James Cameron (sau mai bine zis modul in care a stiut sa puna cap la cap atatea idei - de'ale altora! )...si toate pentru ca sunt mult prea obosita.(este ora 2.36)

Totusi iti ofer sun sfat: Daca vrei sa vezi filmul in Bucuresti, la IMAX...atunci neaparat cumpara bilete din timp...pe mijlocul randului, cat mai in spate...o sa imi multumesti mai tarziu.

Avatar a reprezentat pentru mine ultima pauza inainte de sesiune (sau mai bine zis Stressiune), ceea ce inseamna ca nu o sa mai am timp sa postez ... so sad.

Dar exista si o poveste fericita legata de Avatar.Este prima data cand reusesc sa duc la bun sfarsit un proiect in Photoshop (timp record: 6 ore).
Recunosc, eu am invatat Photoshop din dorinta de a arata bine in poze.Asa ca daca te gandesti : " Nu ti.au reusit umbrele"..., deja am pregatit raspunsul : nu stiu cu sa le fac mai bine.
 
Astept pareri cinstite despre imaginea de mai sus  si poate , de ce nu, cateva cuvinte de imbarbatare inainte de examene.

Kìyevame ulte Eywa ngahu. [See you again, and may Eywa be with you]


Responses

5 Respones to "Oél ngáti kámeie [I See you]"

Gem spunea...

Urechile trebuiau undeva mai sus:D:P. Asta este ceea ce am observat eu diferit:). Anyway, good job, mult succes la sesiune, ITI MULTUMESC FOARTE MULT PTR GRILE si tin sa anunt in caz de nu stiatzi cik pe 11 februarie se da examen de licenta.


14 ianuarie 2010 la 16:19
Cerise spunea...

@gem daca te uiti atent la original, vei vedea ca acolo era inainte urechea.nu prea stiam exact cum sa o mut :P


14 ianuarie 2010 la 17:01
Aditzu spunea...

Ti-a iesit suuuper tare! (totusi 6 ore e cam mult, dar in fine, rezultatul final conteaza)


14 ianuarie 2010 la 17:34
justDan spunea...

My first words and thoughts: WHAT THE FUCK?????????? then i slowly clamed down...:P nice!
Gem, ce zici tu de examenul ala?


15 ianuarie 2010 la 03:53
Cerise spunea...

@justdan se panicase Marme degeaba. :P


15 ianuarie 2010 la 12:08

Awesome posts

Blog Archive

Return to top of page Copyright © 2011 | Platinum Theme Converted into Blogger Template by Hack Tutors