Sherlock Holmes - Trailer



Inca din adolescenta am fost entuziasmata de povestirile cu Sherlock Holmes ale lui Sir Arthur Conan Doyle.
Asa ca trebuie sa iti dai seama cat de bucuroasa am fost cand am auzit ca va aparea un nou film, iar in rolul principal, chiar Robert Downey Jr.

Dar filmul pare sa nu fie bazat pe povestirile celebre, avand mult mai multa actiune bruta si mai putina analiza a cazului in sine, daca exista unul.
Avem explozii, lupte, poante si un Robert Downey Jr mai sexy ca niciodata (ce vrei? sunt fata:))).

Ma gandeam sa merg azi la film, ca e luni si Cityplex.ul are reducere pentru grupuri.
Tu crezi ca merita ?
Sau mai bine stau acasa si revad filmele cu Matt Frewer?



Responses

4 Respones to "Sherlock Holmes - Trailer"

Pandutzu spunea...

vazut, placut, recomand. go see it !!


4 ianuarie 2010 la 13:53
ZeXe spunea...

Recomand filmul. Mi-a plăcut mai mult decât Avatar. Îşi merită banii.


4 ianuarie 2010 la 15:24
Diana spunea...

Nu l-am vazut, dar dupa cum il prezinta in trailer au facut din Sherlock Holmes ce au facut si din James Bond.....un american cu spirit de crash-boom-bang. Nu! Iti recomand sa ramai la Matt Frewer...In fond, Sherlock a fost si este un geniu al profilelor psihologice, al jocurilor mintii. In ritmul asta, maine poimaine il vedem pe Poirot cu o pusca cu laser alergand dupa bad guys....deplorabil


5 ianuarie 2010 la 23:38
Cerise spunea...

:)) Poate anul viitor o sa scoata Poirot - the movie, iar in rolul principal Brad Pitt :))


6 ianuarie 2010 la 11:37

Awesome posts

Blog Archive

Return to top of page Copyright © 2011 | Platinum Theme Converted into Blogger Template by Hack Tutors