Spune STOP razboiului !




Viata e atat de scurta.Dar totusi, luptam pentru ceea ce ea are de oferit: libertatea.

De ce trebuie sa luptam pentru libertate?Nu e ea nu drept inalienabil? De ce ne lasam pacaliti si intretinem focul razboiului?
In fiecare an trimitem spre moarte tineri ce vad libertatea un ideal. De ce nu reusim sa protejam idealurile marete? In locul lor lasam sa se sadeasca ura de rasa, de natiune, ura fata de cei ca si noi.

De ce? Nu suntem oare liberi?Nu avem ceea ce ne trebuie, chiar aici, la noi in tara? Spunem ca dorim sa ajutam? Lupta nu este dreapta si stim acest lucru.In ziua de azi, razboaiele nu se mai duc pentru PACE, ci de dragul banilor. Exista o adevarata industrie ce profita de pe urma lor.

TU, care stai acasa si iti cultivi linistit ferma pe facebook, sau care critici hotararile celor de la putere...Tu vrei razboi?

Noi, cei ce reprezentam cu adevarat majoritatea? NOI vrem razboi?

Aseara am vazut filmul "Taking Chance" (2009) cu Kevin Bacon.Si mi.am adus aminte ca in lume, chiar in momentul in care eu scriu acest post, cineva lupta  si moare pentru...
Pentru ce ?



E evident ca nu am inteles mesajul filmului.Americanii se mandresc cu mortii lor.Dar de ce sa nu ne mandrim cu cei ce apara pacea?
Singura nu pot schimba lumea.Dar pot influenta, macar cateva persoane sa gandeasca singure....

Ce ai raspunde la intrebarea: Vrei PACE sau razboi?


Responses

8 Respones to "Spune STOP razboiului !"

Brosu Constantin spunea...

Pacea este bună pentru aproape toată lumea, dar oare vrem cu adevărat să fie pace? Avem curajul să spunem cu toţii, în gura mare că vrem pace, şi să o mai spunem de câte ori trebuie?
Avem curajul???

Eu vreau să fie pace!
Vreau să văd lumea, să ajut lumea!

Când noi vom spune în cor: "Vrem să fie pace!", sigur pacea se va aşterne pe pământ.
Până atunci doar vom face valuri, valuri care nu sunt bune la nimic, pentru că cei de lânga noi vor fi înghiţiţi de valurile noastre.

Pâna la pace haideţi să învăţăm ce este curajul de a vrea pacea şi nu războiul.


19 ianuarie 2010 la 14:33
'mnealui spunea...

Linistiti-va...! Razboiaiele sunt o nimica toata! Acum se cuceresc tarile cu ajutorul "CRIZEI".
Mai vorbim...


19 ianuarie 2010 la 16:19
Gem spunea...

Razboaiele nu se termina niciodata, doar natura lor se schimba. Nu o sa avem niciodata un cuvant de spus atat timp cat in fiecare dintre noi nu exista o samanta de constiinta, care sa creasca si la randul ei sa dea nastere altor sentimente. "We are nothing because we're not together!"


19 ianuarie 2010 la 16:37
Ckubs spunea...

Si cum ti-ai propune tu sa faci pace?....daca nu sunt prea curios ca asa peace si love e easy sa spui


20 ianuarie 2010 la 01:40
Axel spunea...

Scriu acest post ca raspuns la vizionarea trailerului de mai sus in coeziune cu vizionarea totala a filmului Avatar. Topicul fiinta "Spune STOP Razboiului" . Well,basically razboiul este doar o rezultanta a unui proces vast. O combinatie de frica,nerecunostiinta,abuc,ego aduc in cele din urma la decizii belicoase ce pericliteaza viata altor fiinte ce poate gandesc diferit si mult mai pasnic. Pana acum eu personal am fugit de adevar ascunzandu-ma in anumite religii,credinte,factiuni politice,ideologice etc. lasand in urma integritarea si individualitatea mea ca fiinta umana.
M-am lasat dus de valul acestor caracteristici sus mentionate uitand misiunea mea principala si misiunea colectiva Terrei. Secretul opririi unui razboi nu este in cunostiintele mele actuale,dar am un plan si pentru aflarea lui. Unul bine structurat nu o opinie de aruncat fara o munca si o analiza spirituala amanuntita. Superficialitatea ne-a facut sa ne aruncam parerile si ego-ul ne-a facut ca daca nu ne comvine parerea altuia sa i-o "rupem" de la radacina atacandu-l doar pentru a ne capta noua insine bioenergia interlocutorului.
Deocamdata singura mea idee spre cum sa stopez viitoare posibile,sau sa diminuez actuale/viitoare razboaie este prin instaurarea unei confederatii egalitariste ce va pune bazele unei conceptii futuriste,realiste ce isi are semnificatia si esenta prin intelegere si libertatea egalitarismului. Toti avem dreptul la egalitate,dar nu toti si libertatea ei.
Instaurarea unei structuri de tip confederatie egalitarista ce va avea ca supervizori un consiliu ales pe viata din cei mai intelepti oameni ,recrutati prin forme ce ulterior vor fi specificate. Nu pot scrie un tratat in acest domeniu pe un comment. The main idea este ca acesta este planul meu "grandios''. Il am,este al meu,ma voi tine de el,am tot sprijinul din partea altor factiuni de acest tip ce exista si au nevoie de alianta si coeziune pentru a ne ridica din jugul acestor tiranii globale.
Conchid rugandu-va ,daca aveti bunavointa,sa judecati cu biosul. Atat mintea cat si sufletul. iar pentru a face legatura dintre cele doua ,aveti nevoie de trup. Respectati aceste 3 elemente si veti respecta mai mult decat va puteti da seama.

Pentru detalii legate de Confederatie,daca doreste cineva,sau a-ti cautat pe cineva care vrea sa faca ceva si nu a-ti gasit ,dati un mesaj pe acest blog.


20 ianuarie 2010 la 02:06
Cerise spunea...

@ axel, poate la tine p blog sa lase mesajul....


20 ianuarie 2010 la 02:10
Cerise spunea...

@ Ckubs nu o sa ma vezi p mine legata in fata tancurilor, sau punand floricele in varful unei tevi de pusca.
dar pot lupta prin puterea cuvantului.expunandu.mi ideile, parerile si dorinta de libertate, lupt!

iar daca reusesc sa duc mesajul pacii mai departe...lupta mea e ca si castigata.


20 ianuarie 2010 la 02:17
AnkhRA spunea...

"Suflet omenesc, cum să cântăresc
Cumpenele tale, luna bate-n cale
Holde întregi de flori, ca-n zeci de ori
Toate căpătară chip la fel spre seară


Iar tu cânţi, senin, primăveri ce vin
Tu mai mult slăveşti numai ce-ţi doreşti
Roadele culese ţi le uiţi pe mese
Doar un curcubeu îţi doreşti mereu

Cum le aşează acuma peste toată bruma
Să ia din nou foc toate dintr-un loc
E-un gest îndrăzneţ ca în prag de-ngheţ
Prin frunza ce cade să străvezi spre roade" (Semnal M- Suflet omenesc)

http://www.youtube.com/watch?v=xhWf_B9c_Ag

Nu stiu daca o sa inteleaga cineva raspunsul meu, dar altul mai bun nu puteam sa am!


24 ianuarie 2010 la 04:40

Awesome posts

Blog Archive

Return to top of page Copyright © 2011 | Platinum Theme Converted into Blogger Template by Hack Tutors