Out of the comfort zone



In ultima vreme am ajuns sa ma multumesc cu iesirile cu gashca, cu statul in barlog si cu postarile rare pe blog.
Nu spun ca barlogul nu e un loc mirific sau ca iesirile cu gashca au devenit prea dese ( ba chiar s.au rarit comparativ cu vara trecuta).Spun doar ca am realizat cum incet incet mi.am limitat singura viata.

Am avut si perioadele mele proaste, si unele mai bune, dar recunosc, nu mi.am modificat obiceiurile cu nimic.
Nu am mai variat, nu am mai schimbat atmosfera.Stiu foarte bine ca atunci cand gasesti ceva bun, este indicat sa il pastrezi.Dar pana cand? Oare nu stricam acele lucruri bune, practicandu.le excesiv?

In acest weekend am rupt putin rutina fara sa vreau.Dupa o lunga pauza, am reusit sa ma vad cu Teea si sa iesim in oras ca altadata (ceva ce obisnuiam sa facem saptamanal).Era deja seara cand ne.am hotarat sa mergem sa bem si un Cuba Libre inainte de a pleca spre casa.Am sarit din bar in bar, pentru ca mai toate aveau fie evenimente programate, fie erau prea pline - deh! sambata seara - pana cand accidental, am ajuns si in Club Rocka Rolla .
Acolo, Raluca, o prietena pe care nu o mai vazusem de 2 ani, isi sarbatorea majoratul.Ne.a invitat sa ramanem.A urmat o seara extrem de interesanta.

Eram inconjurata de persoane necunoscute, complet in afara grupului, dar parca nu imi venea sa plec.Am vrut mai mult sa imi demonstrez ca pot sa mai rezist si "out of my comfort zone".Si m.am descurcat de minune.

Acum ma simt revigorata.E ca si cum am trecut peste ce era mai greu.Mi.am recapatat increderea si am realizat ca dincolo de gashca, barlog si ceva blogging, este o lume efervescenta care asteapta sa ma cunoasca.
Intodeauna mi.am dorit mai mult de la viata.E momentul sa incep sa iau!

Cand ai fost ultima data "Out of your comfort zone" ?Cum ai reusit sa treci peste moment?




Responses

3 Respones to "Out of the comfort zone"

Aditzu spunea...

Ai avut noroc prin faptul ca cei cu care te-ai intalnit acolo au fost ok. Am iesit si eu cu oameni din afara gastii si de cele mai multe ori a fost no fun dar au mai fost si exceptii. Avantajul gastii e ca iti ofera o oarecare constantza dar poate tinde sa devina si plictisitor. Totusi, in continuare prefer iesirile cu gasca, in special cele majore gen munte, mare, revelioane


21 februarie 2010 la 22:00
teea spunea...

A fost o seara reusita:)..uneori mici schimbari sunt binevenite.Ma bucur ca si pentru tine a fost o seara minunata cum a fost si pentru mine,cred k aveam amandoua nevoie si de distractie de genul asta.Probabil ca daca planificam sa facem asa ceva in seara aia nu ar fi fost asa fun.


21 februarie 2010 la 22:15
Pandutzu spunea...

si eu am fost weekendul asta (de fapt 4 zile ) fara net, fara telefon.. doar cu cei din PRIME si m-am distrat foarte tare si nici n-am simtit lipsa twitterului sau mai stiu eu ce...

totusi, cum zicea si Bro, trebuie ca si cei cu care esti in afara "zonei de confort" sa te faca sa te simti "confortabil" :p


23 februarie 2010 la 01:48

Awesome posts

Blog Archive

Return to top of page Copyright © 2011 | Platinum Theme Converted into Blogger Template by Hack Tutors