Cum oamenii au distrus umanitatea



Am stat mult sa ma gandesc ce voi scrie...Cat de dura sau cat de calma trebuie sa fiu tratand acest subiect.
Cineva mi.a spus ca suntem prea tineri ca sa ne pierdem idealismul si prea batrani ca sa pastram naivitatea.

Din pacate probabil eu sunt inca o persoana naiva - traiesc cu impresia ca toti oamenii sunt buni si drepti.Ca toti vrem sa ajutam, sa iubim si sa crestem impreuna.Cat de mult ma insel!

In lumea asta exista persoane rele.Atat de egoiste si trufase incat uita ca uneori viata este facuta pentru a fi traita la comun.Nu in lumile lor mici si inghesuite, pline de jucariile pe care nu le.au imparitit cand erau mici.Ci larg si deschis, alaturi de alti oameni.

Astfel de persoane le fac zile gri si celor mai puternici optimisti.Ca si cum ar polua aerul cu frustrarile lor tinute intr.o oala sub presiune.

L.E: poate Elena are dreptate.Nu sunt in postura de a judeca pe nimeni.Dar, uneori, atunci cand esti singur in camera si cu lumina stinsa, si tu te gandesti ca altii sunt nedrepti cu tine.Si tu iti imaginezi ca lumea trebuie sa fie mai buna.Iar daca una ca mine isi spune pasul cu voce tare (eh, in scris - dar te.ai prins de idee) si apoi societatea o obliga sa isi puna cenusa in cap - Am sa o fac si pe asta!

(Postat la nervi)


 





Responses

2 Respones to "Cum oamenii au distrus umanitatea"

Gem spunea...

Si 2 idei din partea mea in continuare: "Tu frumoaso din padurea adormita..." asta ptr cine ...stii u
si "Melcii traiesc bine in cochilia lor, daca ii vei scoate de acolo vor muri. Lasa-i sa triasca in dulapul in care au copilarit si sper sa fi avut acolo lumina si jucarii. Altfel imi este mila de ea". tot pentru frumoasa de mai sus
Some things never change!


18 iunie 2010 la 01:53
Cerise spunea...

nu ai sunat :(
tipic :(


20 iunie 2010 la 00:30

Awesome posts

Blog Archive

Return to top of page Copyright © 2011 | Platinum Theme Converted into Blogger Template by Hack Tutors