part 2: jumatatea goala a paharului e plina cu aer




Nu regret nimic!
Viata e cruda uneori si ne face sa ne intoarcem in timp, pentru a realiza cat de gresit puteam sa gandim.Viata vrea sa ma corecteze, sa ma educe.Viata parca rade de mine.

Trebuie sa ii spun vietii ca nu regret nimic! Poate ca altii considera ca am facut alegeri gresite.Ei bine, eu nu cred asta.Am castigat ceva din fiecare experienta.Am invatat cu fiecare pas facut inapoi.Acum stiu cum trebuie sa traiesc aceasta perioada.

Acum doi ani credeam ca singura cale de a ma elibera era sa plec catre un oras indepartat si sa imi incep acolo viata.Nu realizam ca viata era de mult inceputa.Am avut de ales si am ales sa ofer o ultima sansa familiei.Pentru cateva momente, viata imi spunea ca am gresit, ca ma ingrop singura aici.Dar nu regret nimic.
Astazi sunt inconjurata de prieteni.Mai mult!de oameni care ma iubesc.Evenimente neasteptate sunt la tot pasul si nimeni nu poate spune ca duc o viata monotona.
Totusi viata a continuat sa ma impunga si sa ma impinga, pana am cazut.Pentru prima data am cazut.M.am abandonat complet si am uitat ca trebuie sa ma iubesc pe mine cel mai mult.

Ma simteam cazuta intr.o fantana adanca si pentru cateva clipe am ramas fara lumina.Apoi am simtit caldura.Era atat de bine...cineva ma strangea in brate si ma incuraja sa traiesc mai departe.Pentru mine!In intuneric se conturau ca o scara spre lumina prietenii mei.Am ales sa urc si sa primesc tot ce viata vrea sa imi ofere.

Si asta fac acum.Traiesc in fiecare zi pentru mine si incep sa vad adevarul.
Viata iti poate spune ca exista o jumatate plina si una goala a paharului.
Tu invata sa ii spui ca si jumatatea goala e plina cu aer!


Responses

0 Respones to "part 2: jumatatea goala a paharului e plina cu aer"

Awesome posts

Blog Archive

Return to top of page Copyright © 2011 | Platinum Theme Converted into Blogger Template by Hack Tutors