20 % Angel, 80 % Devil and 100 % cool cars



Ieri am fost la film cu o gashca - multipla de 4(e biletul 5 lei la City Mall) si o mare surpriza: cu doua colege din liceu, Elena si Adika.
Ce film intrebi? Fast & Furious(4) cu Vin Diesel si Paul Walker in rolurile principale.



M.am distrat de minune, am salivat peste corpul, mult-plimbat pe la sala, al lui Vin Diesel si am privit direct in ochii,de un albastru ideal, ai lui Paul Walker.Am ras, am ramas tintuita in scaun si mi.am dorit, macar in acel moment,sa am si eu carnet de conducere(si poate o masina tareee).

Am retinut si o replica, despre femeia ideala si anume: "She should be 20% angel and 80% devil"...ma intreb daca ma incaderz?

Cat despre masini si muzica, ambele merita mentionate ca fiind exact ceea ce publicul spera sa intalneasca intr.un astfel de film.Amintesc: "Blanco" by Pitbull featuring Pharrell Williams sau "G-Stroll" by Busta Rhymes featuring Pharrell Williams .
(la masini nu ma pricep dar astept sa imi spuna si mie cineva macar cateva modele)

Pana atunci, ma rezum la "We Are Rockstars" by Does It Offend You, Yeah?, melodie ce apare in trailer.So enjoy!



Responses

0 Respones to "20 % Angel, 80 % Devil and 100 % cool cars"

Awesome posts

Blog Archive

Return to top of page Copyright © 2011 | Platinum Theme Converted into Blogger Template by Hack Tutors