1 luna 2 saptamani si 16 ore...




...Atat dureaza pacea interioara.
Atat tine linistea si bunatatea.
Poate unora le este greu sa accepte cand sunt invinsi.Mie imi este deja atat de usor...
Poate imi este doar frica sa spun cuvintele: "s-a terminat".
Am crezut ca pot sa inlocuiesc un rau mare cu unul mai mic.Si pentru o luna, doua saptamani si 16 ore (fix), a mers.Dar nu mai mult.
Tot ce mai pot spera acum este sa rezist.Nu pentru mult....

Voi gasi o portitza si voi evada.Trebuie!
Si atunci voi putea spune eu cine este familia mea.Cine ma face cu adevarat fericita si cine imi face rau.

"Mai ai putina rabdare"....si pastreaza.ti luciditatea!

Inca putin....


Responses

0 Respones to "1 luna 2 saptamani si 16 ore..."

Awesome posts

Blog Archive

Return to top of page Copyright © 2011 | Platinum Theme Converted into Blogger Template by Hack Tutors