Leapsa : Raspunsuri



Am gasit o scurta leapsa pentru bloggeri plictisiti si care nu au chef de invat in stressiune.
Tot ce trebuie sa faci este sa....hai k esti mare te prinzi repede.

sunt - vampir
as vrea - sa fiu dreapta
pastrez - toate biletele de la concerte
mi-as dori - sa fiu fotograf
ma tem - de ceea ce se ascunde in intuneric
aud - natura
imi pare rau - ca nu pot sa skiez
imi plac - relatiile altora
nu sunt - ceea ce par
cant - foarte foarte incet (nu vreau sa fuga lumea de langa mine)
niciodata - nu am sa renunt la idealuri (chiar daca ele se vor schimba)
rar - ma indragostesc
plang - intodeauna la Flori pentru Algernon
nu sunt multumita - cand cineva isi incalca promisiunea
nu imi place - sa fiu intrerupta din visare
sunt confuza - inainte de un examen
am nevoie - de tine....sa ma...asculti (parca asa era:P)
ar trebui - sa scriu o carte


Dau mai departe catre o lista destul de lunga (sa vedem dak incap toti):
Panda, Dan, Teea, Florin, Adi,Tykryt si Adina....aaa si Roxana


Responses

0 Respones to "Leapsa : Raspunsuri"

Awesome posts

Blog Archive

Return to top of page Copyright © 2011 | Platinum Theme Converted into Blogger Template by Hack Tutors