Cand observi ca e criza?



...atunci cand Mc Donald's, KFC, SpringTime si BurgerKing au oferte sub 5lei;

...atunci cand E-Jobs iti trimite mesajul :
" Ceriza, azi avem 1 joburi pentru tine!"

...atunci cand dupa Aston Martin si Rolls Royce, si Porsche doreste sa lanseze modele mai "accesibile" ;

...atunci cand bugetarii anunta greva din octombrie si presa o pomeneste in fiecare seara, inca din septembrie;

...atunci cand revine moda fondurilor de investitii;

...atunci cand artisti de care nu s.a mai auzit nimic din anii '80 descopera Romania si Bulgaria;

...atunci cand in loc de marire de salariu, seful te da afara;

Viata pare mai grea de cand cu criza asta.Dar tu?
Tu ai simtit CRIZA pe pielea ta?
Cand si cum?


Responses

7 Respones to "Cand observi ca e criza?"

teea spunea...

Eu mi-am dat seama ca e criza cand am lucrat la raiffeisen iar aia inchideau agentii si concediau in loc sa faca angajari...am plecat urgent de la pe un post care imi ofera siguranta,pt ca sistemul bancar e la pamant din cauza crizei


5 octombrie 2009 la 19:35
Dan spunea...

... atunci cand la majoritatea televiziunilor apar din nou emisiunile cu premii.


5 octombrie 2009 la 21:55
A girl spunea...

Presiunea existenta la munk ... mai multe rapoarte ,mai multe de fct si cel mai important salariul din ce in ce mai mic :))


6 octombrie 2009 la 00:36
tykryt spunea...

cred ca o sa vorbim mai mult despre criza la începutul anului următor


6 octombrie 2009 la 09:34
Diana spunea...

....atunci cand casele de amanet din toata lumea sunt asaltate de oameni cu cuptoare cu microunde, laptopuri si masini de spalat in brate (vezi Ploiesti, la stiri zilele astea)


6 octombrie 2009 la 20:42
Unknown spunea...

Salut,

Am placerea sa te anunt ca am lansat un forum de discutii si informare destinat locuitorilor orasului Bucuresti. Forumul este realizat sub forma unui ghid informativ ce are la baza un forum cu discutii pe teme diverse din toate domeniile interesante.

Propunerea mea este de a promova atat blogul tau in cadrul forumului cat si forumul in cadrul blogului, un parteneriat din care consider ca are toata lumea de castigat.

In cazul in care esti interesat, adresa forumului este http://www.forumbucuresti.ro.
Pentru mai multe detalii: contact@forumbucuresti.ro.

Numai bine,
Andrei


8 octombrie 2009 la 13:39
Anonim spunea...

Am observat ca e criza datorita faptului ca poti sa gasesti foarte multe lucruri la un pret la care nu ma gandeam niciodata sa le gasesc.
Me happy.
Semnat anonimul 1.


8 octombrie 2009 la 16:09

Awesome posts

Blog Archive

Return to top of page Copyright © 2011 | Platinum Theme Converted into Blogger Template by Hack Tutors