Cum a venit Secret Santa



Ieri seara a venit Mos Craciun!
Dar pentru ca era extrem de timid, a ales sa fie un mos secret...sa fie Secret Santa!

Gashka s.a adunat in Maya, probabil printre ultimele dati, si cu mic cu mare ne.am facut cadouri: unele cu poanta, alte cu hint dar, toate cu dragoste.

Eu am primit un superb medalion (vezi poza)!

M.am simtit extraordinar, in mijlocul acestor oameni minunati.In zilele noastre, cu greu mai gasesti prieteni care sa te insoteasca toata viata...
Si chiar daca, probabil nu vom rezista (o spun eu acum, dar e deja pe buzele tuturor de multa vreme), a fost atat de bine!

Dar hai sa revenim la lucruri mai putin triste.

Craciunul se apropie si goana dupa cadouri intra pe ultima suta de metrii.

Tu te.ai hotarat ce cadouri vei face celor dragi?


Responses

2 Respones to "Cum a venit Secret Santa"

Lulu spunea...

Nu vrei sa facem schimb de link?http://cemicaelumea.blogspot.com/


19 decembrie 2009 la 21:18
justDan spunea...

wtf u talking about? never heard that one before!!!!! ia sa ma informezi si pe mine pls


19 decembrie 2009 la 22:15

Awesome posts

Blog Archive

Return to top of page Copyright © 2011 | Platinum Theme Converted into Blogger Template by Hack Tutors