Leapsa - Vreau sa fiu!



Acum ceva mai multa vreme am primit leapsa de la Marme, dar cu sesiunea and all, nu am putut sa o onorez pana acum.Dar iata.ma , treaza, fara examene de dat si cu ceva timp liber...asa ca hai!
Sa vorbim despre ce vrem sa fim!

Subiectul este unul destul de dificil pentru mine...Inca nu stiu ce vreau sa fiu.NU mai conteaza visele din copilarie, visele frumos colorate despre egiptologie sau arta.Stiu ca trebuie sa fiu pragmatica.Trebuie sa renunt la privitul stelelor si sa ma integrez in viata reala (dar e atat de frumos sa visezi...)

Vreau sa fiu ceea ce lipseste in lume.
Vreau sa imi gasesc locul printre mii si mii de vise, stele, vicii, dorinte, sperante sau lacrimi.Vreau sa vad sufletul uman asa cum este, in multitudinea sa de nuante si sa nu imi fie frica.Vreau sa nu ma opresc niciodata din cautarea adevarului.Iar daca imi pierd speranta, cum am facut.o de atatea ori, vreau sa am langa mine prietenii care sa ma ajute sa o regasesc.
Vreau sa fiu langa tine, suflet pasnic si bland.Si langa tine furtuna.Si langa lac si langa mare si in apele repezi ale muntilor.
Vreau sa fiu mare!Atat de mare incat sa cuprind intreaga lume in brate si sa o ocrotesc.Sa nu mai fie razboi si foamete.Sa nu mai fie coruptie si nedreptate.Sa fie dragoste.

Vreau sa fiu cea care se trezeste dimineata si isi sopteste : " Este o zi minunata! Hai sa o faci si mai buna!"

Vreau sa imi gasesc calea, sa o urmez si niciodata sa nu ma uit in spate cu frica.

Vreau sa te ajut si pe tine, calatorule printre stele, sa iti gasesti drumul.Vreau sa fiu umarul pe care sa plangi, bratul care sa te sustina, sfatul bun pe care sa il asculti.


Iar daca toata aceasta insiuire ti se pare VIS, atunci asta vreau sa fiu!Vreau sa fiu visul tanarului rebel, care inca nu si.a gasit calea.Vreau sa fiu incercarea adultului de a mai spera.

Dau leapsa mai departe catre Teea, Alina, Tykryt si catre toti prietenii de pe ToateBlogurile.


Responses

3 Respones to "Leapsa - Vreau sa fiu!"

Gem spunea...

Ce pot sa spun eu am fost mai superficial si efemer:D + k eu m-am referit la prima jumatate a anului .... restul Dumnezeu cu mila:D


12 februarie 2010 la 23:58
Aditzu spunea...

Asta inseamna la tine sa renunti la vise si sa devii pragmatica deci.... interesant :))


22 februarie 2010 la 16:59
Cerise spunea...

uuuu...uite cine imi citeste blogul :))

tot asa Aditzule, tot asa :P


23 februarie 2010 la 18:14

Awesome posts

Blog Archive

Return to top of page Copyright © 2011 | Platinum Theme Converted into Blogger Template by Hack Tutors